IF Linnéa Boxning
Sveriges äldsta boxningsklubb

Välkomna till IF Linnéa boxning

IF Linnéa Boxning är en av landets ledande boxningsklubbar. I dagsläget har vi flest vunna SM guld i landet(se bild nedan)! Vi är en ideell förening för både motionär och elitboxare. Vi har en underbar lokal på södermalm i Stockholm dit alla är Välkomna!

IF Linnéa Boxning har som förening valt att arbeta med verksamheten utifrån och med begreppen: utveckling, gemenskap, glädje och respekt. Vår värdegrund baseras på de fyra nyckelorden och används som ett verktyg för att stämma av om verksamheten går i rätt riktning, om verksamheten fungerar, vad vi behöver jobba med och om vi nått dit vi vill. Varje begrepp är starkt i sig själv men tillsammans utgör dom den helhet vi strävar efter i föreningen.

Våra sponsorer
Annonsbild för gräsrotenAnnonsbild för gräsroten
IF Linnéa kläder